سفارش تبلیغ
صبا ویژن

http://mobotell.ParsiBlog.com
 
اشتراک مطالب

سلام دوستان عزیز

همانطور که می دانیم دوربین ها یکی از قطعات مهم گوشی ها محسوب می شوند که ممکن است این قطعه در اثر آب خوردگی و یا شکستگی دچار آسیب شوند و اگر به دنبال فردی هستید که آن را برایتان تعمیر نماید ما به شما پیشنهاد می دهیم خودتان این کار را انجام دهید شما می توانید در مدت کوتاه 30 تا 60 دقیقه دوربین گوشی خودرا به راحتی تعمیر نمایید. ما در این مطلب قصد داریم تا به شما در خصوص تعمیر دوربین گوشی گلکسی نوت 4 آموزش دهیم بنابراین اگر راغب یادگیری این آموزش هستید با ما همراه باشید. 

 

ادامه مطلب...

[ یکشنبه 97/11/28 ] [ 5:12 عصر ] [ امیرعلی نظری ] [ نظرات () ]
نمایشگرهای گوشی های مختلف از فناوری های متفاوتی پشتیبانی می کنند بعضی از آنها ال سی دی و بعضی از نمایشگر ال ای دی هستند اما اینکه کدام فناوری از کیفیت بالاتری برخوردار است مسلما نمایشگرهای LED ها از کیفیت بهتری برخوردار بوده اما گاهی ممکن است در اثر افتادن صفحه نمایش شما شکسته و یا آسیب ببیند اما نگران نباشید در این مطلب می خواهیم تعمیر گوشی هواوی را به شما آموزش دهیم تا بتوانید خودتان با کمی زمان و دقت و بدون پرداخت هزینه ای آن را تعمیر نمایید.
[ یکشنبه 97/11/28 ] [ 3:44 عصر ] [ امیرعلی نظری ] [ نظرات () ]

تعویض ال سی دی آیفون از این جهت دارای اهمیت است که ساختار محصولات اپل تا حد زیادی منحصر به فرد بوده و متفاوت با سایر محصولات موجود در بازار می باشند. لذا تعمیرات آنها نیز باید در شرایط خاصی انجام گردد. همچنین تعویض هریک از قطعات این تولیدات نیز باید حتما با نمونه های اورجینال صورت گیرد. گوشی های اپل نسبت به قطعات فیک و بی کیفیت حساسیت نشان داده و دچار مشکلات جدی می شوند. به همین منظور در این مطلب به ارائه ی نکاتی در مورد معایب احتمالی و تعویض ال سی دی آیفون پرداخته ایم.

ادامه مطلب...

[ یکشنبه 97/11/28 ] [ 2:59 عصر ] [ امیرعلی نظری ] [ نظرات () ]

 

گوشی های ایرانی از برند GLX طرفداران مربوط به خود را داراست و شما می توانید این گوشی را با صرف هزینه کمتری خریداری نمایید همچنین از تولید ملی نیز حمایت کرده باشید اما قبل از خخرید بهتر است کمی در خصوص سخت افزاری و نوع مونتاژ این گوشی تحقیق نماییم. مدیر عامل شرکت جی ال ایکس حمید سعیدی اخیرا از موبایل جدیدی به نام آریا رونمایی کرده است. آریا از مشخصات سخت افزاری مناسبی برخوردار بوده که می توان به نمایشگر 5.5 اینچی با رزولوشن فول اچ دی و پردازنده 8 هسته ای آن اشاره کرد. این دستگاه به حافظه داخلی 64 گیگاباتی و 4 گیگابایتی حافظه رم مجهز شده است . در ادامه به نحوه مونتاژ این گوشی پرداخته ایم اگر شما نیز از این گوشی استفاده می کنید و نحوه مونتاژ آن برایتان جالب است با ما همراه باشید.  

 

[ سه شنبه 97/11/23 ] [ 12:2 عصر ] [ امیرعلی نظری ] [ نظرات () ]

گوشی های هوشمند یکی از محصولاتی هستند که کاربران بسیاری علاقه مند به استفاده از این وسیله هستند. کمپانی های بزرگی همچون سامسونگ، اپل، هواوی و ... برای تولید و ارائه مدل های گوشی های جدید با یکدیگر رقابت تنگاتنگی را می گذرانند. در  ساخت گوشی های جدید هوشمند 2018 از فناوری هوش مصنوعی بهره برده اند که در ادامه به جذاب ترین فناوری های ارائه شده توسط کمپانی های بزرگ می پردازیم برای آشنایی بیشتر با فناوری های جدید به کاربرده در این دستگاه های هوشمند با ما همراه باشید.

 

ادامه مطلب...

[ سه شنبه 97/11/23 ] [ 11:43 صبح ] [ امیرعلی نظری ] [ نظرات () ]
          مطالب قدیمی‌تر >>

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

لینکدونی

موضوعات وب
امکانات وب


بازدید امروز: 11
بازدید دیروز: 7
کل بازدیدها: 131022