سفارش تبلیغ
صبا ویژن

http://mobotell.ParsiBlog.com
 
اشتراک مطالب

 هواوی از در ماه های منتهی به تحریم از سوی وزارت بازرگانی آمریکا با انبار کردن قطعات حیاتی به اندازه مصرف یکسال، خود را برای این دوران آماده کرده بود. به گفته هو پیش بینی تاثیر آینده هواوی بر بازار چیپ کار ساده ای نیست چرا که شرایط آنها تابعی از جنگ تجاری بین آمریکا و چین است و هرچند اوضاع این شرکت فعلا چندان روبه راه نیست اما ممکن است در کمترین زمان 180 درجه تغییر کند.


ادامه مطلب...

[ شنبه 98/3/25 ] [ 4:22 عصر ] [ امیرعلی نظری ] [ نظرات () ]

کمپانی اپل یکی از بزرگترین و بهترین تولید کننده ی محصولات دیجیتالی مانند، گوشی، ساعت هوشمند، تبلت، لپ تاپ و ... می باشد که در بین رقبای خود طرفداران بیشتری را به خود اختصاص داده است. این کمپانی قدرتمند در جهان شناخته شده است و نیازی به معرفی آن نیست. در این مطلب می خواهیم با قطعات مهم و ضروری که محصولات آیفون از آن بهره می برند و در صورت خرابی نیاز به تعویض دارند آشنا شویم، با ما همراه باشید. 

[ شنبه 98/3/25 ] [ 4:18 عصر ] [ امیرعلی نظری ] [ نظرات () ]

هیتر و هویه یکی از معروف ترین و پرکاربردترین ابزارآلات تعمیرات موبایل به شمار می رود. این ابزار دو وسیله ی متمایز از یکدیگر می باشند که هرکدام کاربرد خاص خود را دارند. هویه جزوه آن دسته از ابزارآلاتی است که برای اکثر کاربران شناخته شده می باشد. ساده ترین ابزار هویه از یک دسته و یک میله فلزی تشکیل شده است که با گرم شدن نوک میله می توان آلیاژ لحیم را ذوب نمود. در ادامه با ما همراه باشید تا با این ابزار پرکاربرد بیشتر آشناشیم.

 

ادامه مطلب...

[ شنبه 98/3/25 ] [ 4:16 عصر ] [ امیرعلی نظری ] [ نظرات () ]
          

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

لینکدونی

موضوعات وب
امکانات وب


بازدید امروز: 3
بازدید دیروز: 4
کل بازدیدها: 131007