سفارش تبلیغ
صبا ویژن

http://mobotell.ParsiBlog.com
 
اشتراک مطالب

تعویض ال سی دی آیفون از این جهت دارای اهمیت است که ساختار محصولات اپل تا حد زیادی منحصر به فرد بوده و متفاوت با سایر محصولات موجود در بازار می باشند. لذا تعمیرات آنها نیز باید در شرایط خاصی انجام گردد. همچنین تعویض هریک از قطعات این تولیدات نیز باید حتما با نمونه های اورجینال صورت گیرد. گوشی های اپل نسبت به قطعات فیک و بی کیفیت حساسیت نشان داده و دچار مشکلات جدی می شوند. به همین منظور در این مطلب به ارائه ی نکاتی در مورد معایب احتمالی و تعویض ال سی دی آیفون پرداخته ایم.

 

خرابی های ال سی دی  

به طور کلی آسیب ها و خرابی های آیفون را می توان در چند مورد خلاصه کرد. نکته ی ویژه اینجاست که در اغلب این موارد، تعمیر قطعه ی مورد نظر امکان پذیر نبوده و نیاز به تعویض ال سی دی آیفون می باشد. این خرابی ها، موجب ایجاد اختلال در عملکرد نمایشگر شده و یا به طور کلی آن را از کار می اندازند. بدیهی است که با توجه به این که ال سی دی، اصلی ترین بخش دستگاه برای دسترسی کاربر به کاربری های مختلف می باشد، خرابی آن مشکلات بسیاری را در پی خواهد داشت. در زیر، به برخی از موارد خرابی این قطعه اشاره شده است؛ در صورت بروز هریک از این موارد، تعویض ال سی دی آیفون اجتناب ناپذیر است.

 

شکستن ال سی دی

شکستن ال سی دی ممکن است در اثر افتادن آن و یا ایجاد ضربه های شدید به وقوع اتفاق بیفتد. در این صورت، تنها راه پیش روی تعمیرکاران تعویض این قطعه می باشد. نکته ی مهم این است که نصب ال سی دی جدید باید با دقت بالا و به شکل کاملا صحیح انجام پذیرد. در غیر این صورت، ایجاد آسیب های بعدی در دستگاه امری محتمل می باشد.

 

سوختن مدارها

یکی دیگر از عواملی که می تواند منجر به تعویض ال سی دی آیفون شود، سوختن بردهای این قطعه است. این اتفاق معمولا در اثر برخورد مدارها با آب و سایر مایعات می افتد. چنانچه دستگاه شما در معرض ورود آب و یا سایر مایعات قرار گرفت، این امکان وجود دارد که مدارها و بردهای به کار رفته در ال سی دی آسیب دیده و دچار سوختگی گردند. معمولا تعمیر این بردها مدت زیادی جوابگو نبوده و تعویض ال سی دی، بهترین راه برای رفع مشکل است.

 

منبع: apple-services

 


[ یکشنبه 97/11/28 ] [ 2:59 عصر ] [ امیرعلی نظری ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

لینکدونی

موضوعات وب
امکانات وب


بازدید امروز: 14
بازدید دیروز: 18
کل بازدیدها: 131119